Załóż konto i korzystaj z rabatu 10% na wszystkie zamówienia do końca roku. Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności - informacje o przetwarzaniu danych

Nadrzędnym celem Spółki Wood-Mizer Industries sp. z o.o. (zwaną dalej: „Spółką”), jako administratora danych osobowych swoich Pracowników, Współpracowników, Klientów, Kontrahentów, Gości, Użytkowników korzystających ze strony internetowej Spółki prowadzonej pod adresem internetowym www.woodmizer.pl oraz innych, niewymienionych wyżej podmiotów jest zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego przetwarzania danych osobowych oraz ochrony prywatności wskazanych osób i podmiotów na poziomie co najmniej odpowiadającym standardom określonym w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności dotyczących świadczenia usług drogą elektroniczną, ochrony danych osobowych oraz prawa telekomunikacyjnego.

W związku z powyższym, jak również w celu zapewnienia osobom, których dane dotyczą dostępu do informacji związanych z ochroną prywatności podczas kontaktu ze spółką w tym korzystania ze stron internetowych Spółki, Spółka opracowała i przyjęła niniejszy dokument zawierający politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies. Dokument zawiera informacje dotyczące:

  1. podstawowych zasad przetwarzania danych przez Spółkę,
  2. sposobu wykorzystywania danych osobowych przez Spółkę,
  3. uzyskania dostępu do danych oraz ich modyfikowania i usuwania,
  4. wykorzystywania plików cookies na stronach internetowych Spółki,
  5. bezpieczeństwa przetwarzania danych i informacji,
  6. danych kontaktowych Spółki.
  1. Ogólne zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę

    Dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę w szczególności zgodnie z następującymi zasadami:

    1. zasada zgodności z prawem (legalizmu) – dane osobowe muszą być przetwarzane na podstawie i w granicach wyznaczonych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa;

    2. zasada rzetelności i przejrzystości – osoba, której dane dotyczą powinna mieć świadomość co do zakresu danych przetwarzanych przez Spółkę oraz zasad i celu ich przetwarzania; Spółka komunikuje się z osobami, których dane dotyczą prostym i zrozumiałym językiem oraz rzetelnie, z należytą starannością i w terminach określonych przepisami wykonuje obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych,

    3. zasada ograniczenia celu – dane są zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach,

    4. zasada minimalizacji danych – dane (oraz ich zakres) są adekwatne do celów w jakich są zbierane;

    5. zasada prawidłowości danych – dane są merytorycznie poprawne, prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane;

    6. zasada ograniczenia przechowywania (retencji) – dane są przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób/rzeczy/tematów, których dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane są przetwarzane;

    7. zasada integralności danych – dane (w szczególności dane osobowe) nie zostaną zmienione, przypadkowo utracone, uszkodzone lub zniszczone w sposób nieautoryzowany;

    8. zasada poufności danych – dane (w szczególności dane osobowe) nie są udostępniane nieupoważnionym podmiotom i osobom;

    9. zasada rozliczalności – Spółka oraz jej pracownicy są w stanie wykazać przestrzeganie zasad wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych.

  2. Zasady gromadzenia i wykorzystywania danych osobowych przez Spółkę

    Spółka jako administrator danych osobowych gromadzi i przetwarza informacje i dane osobowe dotyczące swoich Pracowników, Współpracowników, Klientów, Kontrahentów, Gości, Użytkowników korzystających ze strony internetowej. Spółka może również przetwarzać dane osobowe innych podmiotów i osób, niż wskazane w zdaniu poprzednim.

      1. Dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę w zakresie i w celu w jakim zostały zebrane w szczególności:

      2. w celu zawarcia lub wykonania umów sprzedaży towarów lub świadczenia usług oferowanych przez Spółkę (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

      3. w celu realizacji obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),

      4. na podstawie i w granicach zgody uzyskanej od osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),

      5. do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Spółkę (w szczególności w celach marketingowych), z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

      1. Szczegółowe informacje dotyczące kategorii przetwarzanych danych oraz zasad i celów ich przetwarzania ze względu na poszczególne kategorie osób, których dane dotyczą:

      2. znajdują się na stronie internetowej www.woodmizer.pl

      3. wynikają z treści zawartych umów lub są indywidualnie przekazywane w związku z ich zawarciem,

      4. są udzielane przez pracowników Spółki na żądanie osób, których dane dotyczą.

    Jeżeli z informacji, o których mowa w zdaniu poprzednim, nie wynikają inne treści, dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę na poniższych zasadach.

    Spółka zastrzega sobie prawo do dokonywania profilowania, tj. zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych osoby, której dane dotyczą w celu wnioskowania o jej cechach lub preferencjach. Spółka nie będzie jednak podejmować wobec osób, których dane dotyczą żadnych zautomatyzowanych decyzji opartych na profilowaniu, które mogłyby wywołać jakiekolwiek skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpłynąć na zakres praw i obowiązków tych osób. Każda taka decyzja może być podjęta wyłącznie przez pracownika Spółki po szczegółowej analizie wszystkich informacji i argumentów mogących mieć znaczenie dla jej podjęcia.

    Spółka może powierzyć lub za zgodą osoby, której dane dotyczą udostępnić dane innym podmiotom biorącym udział w świadczeniu usług lub sprzedaży towarów oferowanych przez Spółkę. W szczególnych przypadkach dane osobowe mogą zostać przekazane poza granice kraju – do podmiotów wchodzących w skład grupy kapitałowej współtworzonej przez Spółkę, jednak przy zachowaniu wszystkich niezbędnych środków bezpieczeństwa i wymagań określonych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Ewentualne powierzenie lub udostępnienie danych innemu podmiotowi następuje w każdym przypadku w możliwie najmniejszym wymiarze, zarówno co do zakresu przetwarzanych danych jak również co do zakresu dopuszczalnych czynności przetwarzania danych.

    Spółka bez uszczerbku dla przechowywanych danych zastrzega sobie prawo do dokonywania automatycznej anonimizacji danych oraz wykorzystywania ich dla celów statystycznych i analitycznych. Przez anonimizację rozumie się przekształcenie danych w sposób uniemożliwiający przyporządkowanie poszczególnych informacji do określonej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej, której dane dotyczą lub przez którą dane zostały przekazane Spółce.

    Spółka ogranicza zbieranie i wykorzystywanie informacji i danych osobowych do niezbędnego minimum. Dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę tak długo jak jest to niezbędne ze względu na cel przetwarzania danych (np. do wykonania usług oferowanych przez Spółkę w tym do czasu przedawnienia praw i roszczeń, do wykonania obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, do czasu na jaki została udzielona zgoda na przetwarzanie danych osobowych).

    Przed wykorzystaniem danych lub informacji w celu innym niż wymienione w niniejszej Polityce Prywatności osoba, której dane dotyczą zostanie poproszona o wyrażenie odrębnej zgody, chyba że będzie istnieć inna podstawa prawna do przetwarzania danych w tym celu (np. możliwość lub obowiązek przetwarzania danych w innym celu będzie wynikał bezpośrednio z obowiązujących przepisów).

  3. Media społecznościowe

    1. Facebook/Instagram

    2. Spólka prowadzi oficjalną stronę fanów na Facebooku WoodMizerPolska oraz na Instagramie woodmizer_europe. Technicznym dostawcą strony/profilu jest Facebook Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, Stany Zjednoczone, korzystający z narzędzia „Statystyki strony”, aby dostarczyć Spółce informacji na temat zasięgu oraz współczynników interakcji na stronie fanów. Szczegółowe informacje na temat funkcji „Statystyki strony” dostępne są Tutaj.

      Spółka ponosi wspólną odpowiedzialność wraz z Facebookiem za zwartość swoich stron/profili na Facebooku/Instagramie. Zgodnie z art. 26 RODO, między Spółką a Facebookiem zawarte zostało porozumienie zwane „wspólnym kontrolowaniem”, a szczegóły tego porozumienia dostępne są Tutaj.

      Przedmiotowe porozumienie jest wynikiem wyroku Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości z dnia 5 czerwca 2018 r. (C-210/16).

      Dane osobowe są przetwarzane przez narzędzie „Statystyki strony” nawet jeżeli osoba, której dane dotyczą, nie posiada profilu na Facebooku/Instagramie. Dane są zbierane już w momencie odwiedzenia strony/profilu Spółki oraz w związku z reakcją osoby, której dane dotyczą np. polubieniem strony/posta, czy pozostawienia komentarza. Podstawą prawną przetwarzania danych w oparciu o przedmiotowe narzędzie jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, a organem odpowiedzialnym i nadzorującym skargi odnoszące się do strony/profilu Spółki, zgodnie z przywołanym powyżej porozumieniem, jest irlandzka Komisja Ochrony Danych.

    3. Kanał na YouTube

    4. Spółka prowadzi kanał na YouTube pod nazwą Wood-Mizer, na którym zamieszczane są filmy dotyczące m.in. działalności Spółki. Podczas oglądania filmów Spółki, YouTube, a tym samym Google przetwarza dane niezależnie od tego, czy osoba, której dane dotyczą jest zalogowanym użytkownikiem YouTube/Google, czy nie posiada konta.

      YouTube przechowuje dane jako profil użytkownika i wykorzystuje go do celów reklamowanych, badań rynkowych i przyjaznej dla użytkownika konfiguracji swojej strony internetowej. Dokonywana w ten sposób analiza/ocena użytkowników (zarówno zalogowanych, jak i niezalogowanych) i podejmowanych przez nich na stronie YouTube działań ma na celu m.in. personalizowanie przez YouTube reklam opartych na potrzebach użytkowników. Szczegółowe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych przez YouTube można znaleźć w oświadczeniu o ochronie danych, w którym zawarte są również informacje na temat praw osób, których dane dotyczą i ustawień dotyczących ochrony prywatności.

      Google przetwarza dane osobowe w Stanach Zjednoczonych.

      Spółka nie ma żadnego wpływu na cel, zakres i sposób przetwarzania przez Google/YouTube danych osobowych użytkowników oglądających zmieszczone przez nią filmy.

  4. Polityka plików „cookies” stosowanych na stronach internetowych Spółki

    „Cookies” to pliki tekstowe z danymi informatycznymi przechowywane w urządzeniach użytkowników takich jak komputery, telefony komórkowe i tablety, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pozwalają m.in. zidentyfikować rodzaj urządzenia użytkownika i wyświetlać strony internetowe dostosowane do indywidualnych preferencji. Pliki „cookies” zawierają najczęściej adres strony internetowej, czas przechowywania na urządzeniu użytkownika oraz własny unikatowy identyfikator.

    Spółka wykorzystuje „cookies” w celu optymalizacji korzystania z jej stron internetowych. Używane są one również w celu gromadzenia danych statystycznych, które pozwalają identyfikować sposób korzystania ze stron internetowych. Daje to możliwość późniejszego ulepszania struktury i zawartości stron internetowych, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być również zbierane w celu wykonywania określonych funkcji i aktywności na rzecz użytkownika (pliki „cookies” konfiguracji i funkcjonalne umożliwiające odpowiednią konfigurację funkcji i usług na stronach internetowych oraz zapamiętanie preferowanych przez użytkownika funkcjonalności serwisu internetowego). Spółka zastrzega sobie również prawo do korzystania z plików „cookies” umożliwiających dostarczenie treści reklamowych dostosowanych do zainteresowań użytkownika.

    Komunikacja oraz dane gromadzone przy wykorzystaniu plików „cookies” są przez Spółkę zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym. Powyższe nie dotyczy informacji gromadzonych przy wykorzystaniu plików „cookies” przechowywanych na urządzeniu (komputerze, telefonie komórkowym, tablecie) użytkownika.

    Spółka stosuje pliki „cookies” sesyjne (tymczasowe) oraz stałe. „Cookies” sesyjne przechowywane są na urządzeniu użytkownika do opuszczenia strony internetowej Spółki lub wyłączenia przeglądarki internetowej. Pliki „cookies" stałe przechowywane są przez zdefiniowany czas, który określany jest przez parametr zawarty w pliku „cookies” – użytkownik dysponuje możliwością ich ręcznego usunięcia. Pliki „cookies” stosowane przez podmioty inne niż Spółka podlegają ich własnej polityce prywatności.

    Oprogramowanie wykorzystywane do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym (komputer, telefon komórkowy, tablet). Użytkownik może dokonać właściwej konfiguracji przeglądarki internetowej, aby zablokować automatyczne akceptowanie plików „cookies” lub uzyskać każdorazową informację o przesłaniu pliku na swoje urządzenie albo zdefiniować czas ich przechowywania. Właściwe informacje o obsłudze plików „cookies” oraz możliwych konfiguracjach dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej. Poziom ograniczeń dotyczący stosowania plików „cookies” może wpłynąć na dostępność i funkcjonalności oferowane na stronach internetowych, aż do zablokowania możliwości ich prawidłowego użytkowania (pliki „cookies” niezbędne). W przypadku informacji i usług udostępnianych przez Spółkę na jej stronach internetowych akceptacja „cookies” jest wymagana w celu prawidłowego korzystania z nich przez użytkowników, jednak wyłączenie opcji przyjmowania plików „cookies” nie powoduje utraty dostępu do podstawowych treści zawartych na stronach internetowych Spółki (w tym dostępu do niniejszej Polityki Prywatności).

  5. Uzyskiwanie dostępu do danych osobowych i ich modyfikacja

    Użytkownik stron internetowych Spółki oraz każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę ma pełne prawo do:

    1. uzyskania dostępu do przetwarzanych danych osobowych,

    2. otrzymania informacji dotyczących m.in.: celów przetwarzania danych, kategorii przetwarzanych danych, informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane są ujawniane, okresu przetwarzania danych, stosowania zautomatyzowanego podejmowania decyzji (w tym profilowania),

    3. sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe,

    4. uzupełnienia niekompletnych danych osobowych (z uwzględnieniem celów przetwarzania),

    5. usunięcia dotyczących jej danych osobowych jeżeli zachodzą wskazane w przepisach okoliczności, w szczególności gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub są przetwarzane („prawo do bycia zapomnianym”),

    6. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

    7. otrzymania od Spółki dostarczonych jej wcześniej danych osobowych w ustrukturyzowanym formacie w celu przekazania innemu administratorowi danych (przeniesienie danych na rzecz innego podmiotu).

    Osoba, której dane dotyczą może również wycofać zgodę na przetwarzanie jej danych osobowych ze skutkiem na przyszłość oraz wnieść sprzeciw wobec przetwarzania tych danych, które są przetwarzane przez Spółkę w celach marketingu bezpośredniego, w interesie publicznym lub w innym prawnie uzasadnionym interesie realizowanym przez Spółkę – o ile Spółka przetwarza dane osobowe w jednym ze wskazanych celów.

    Spółka zwraca jednak uwagę, iż przetwarzanie niektórych danych osobowych może być jej niezbędne do świadczenia usług na rzecz osób, których dane są przetwarzanie. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych lub ograniczenie zakresu przetwarzania (np. przez częściowe usunięcie danych) może oznaczać konieczność zaprzestania świadczenia niektórych usług oferowanych przez Spółkę (np. brak możliwości otrzymywania newslettera, informacji handlowych).

  6. Bezpieczeństwo danych i informacji

    Spółka dokłada wszelkich starań, aby chronić dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, nieautoryzowaną modyfikacją, ujawnieniem oraz zniszczeniem. W szczególności:

    1. Spółka opracowała i wdrożyła Politykę Bezpieczeństwa Informacji zawierającą procedury szczegółowo regulujące zasady przetwarzania danych osobowych oraz opisujące stosowane organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa (mając na uwadze charakter i treść dokumentu, Polityka Bezpieczeństwa Informacji jest dokumentem wewnętrznym Spółki, i nie podlega udostępnieniu podmiotom innym niż pracownicy Spółki i organy państwowe),

    2. Spółka kontroluje własne metody gromadzenia, przechowywania i przetwarzania informacji, w tym fizyczne środki bezpieczeństwa, aby chronić przed nieuprawnionym dostępem do przetwarzanych danych,

    3. zasoby i systemy informatyczne Spółki są szyfrowane, należycie chronione silnymi hasłami dostępu, odpowiednio chronione przed nieautoryzowanym dostępem osób trzecich oraz przed szkodliwym oprogramowaniem,

    4. dane osobowe podlegają cyklicznym kopiom bezpieczeństwa (tzw. backup) i archiwizacji,

    5. dostęp do danych osobowych udzielany jest jedynie pracownikom i kontrahentom Spółki, w zakresie niezbędnym do przetwarzania danych na potrzeby Spółki lub w związku ze świadczeniem usług. Ponadto na mocy umowy podmioty te są zobowiązane do zachowania ścisłej poufności, a w przypadku niewypełnienia tych zobowiązań mogą ponieść odpowiednie konsekwencje prawne,

    6. Spółka stosuje monitoring wizyjny, monitoring lokalizacji (GPS) pojazdów służbowych oraz monitoring zasobów i systemów informatycznych.

  7. Kiedy ta polityka prywatności ma zastosowanie

    Niniejsza Polityka Prywatności ma zastosowanie do wszystkich usług oferowanych przez Spółkę (w tym usług świadczonych przez podwykonawców Spółki), chyba że w stosunku do określonych usług obowiązuje wyraźnie wskazana odrębna polityka prywatności lub inne procedury lub polityki bezpieczeństwa danych i informacji.

    Spółka zastrzega, że w ramach prowadzonej działalności może:

    1. współpracować, kierować, polecać towary i usługi innych podmiotów, niebędących podwykonawcami Spółki lub niewystępujących w roli podwykonawców Spółki,

    2. zamieszczać na swoich stronach internetowych linki i informacje umożliwiające bezpośrednie dotarcie do innych stron internetowych lub bezpośrednie skorzystanie z usług oferowanych przez dostawców innych niż Spółka.

    Spółka nie ma wpływu na politykę przetwarzania danych osobowych prowadzoną przez podmioty, o których mowa w zdaniu poprzednim i nie ponosi za nie odpowiedzialności. Sugerowane jest, by przed korzystaniem z usług i zasobów oferowanych przez podmioty inne niż Spółka, zapoznać się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez te podmioty (w tym dokumentami polityk prywatności, stosowania plików cookies jeżeli takowe zostały stworzone), a w ich braku skontaktować się z danym podmiotem celem uzyskania informacji na ten temat.

  8. Zmiany

    Polityka Prywatności wdrożona przez Spółkę może ulegać zmianom. Prawa osób, których dane dotyczą wynikające z niniejszej Polityki Prywatności nie zostaną ograniczone bez ich wyraźnej zgody. Wszelkie zmiany Polityki Prywatności będą publikowane na stronie internetowej Spółki, jak również Spółka będzie o nich informować za pośrednictwem poczty elektronicznej (chyba, że osoba, której dane dotyczą wyraziła sprzeciw wobec kontaktu w tej formie lub Spółka nie dysponuje jej adresem poczty elektronicznej). Spółka zachowuje wszystkie wersje niniejszej Polityki Prywatności, aby umożliwić osobom, których dane dotyczą zapoznanie się z treścią wszystkich polityk prywatności obowiązujących w Spółce w określonym czasie.

  9. Kontakt

    Siedziba Spółki znajduje się w Kole, przy ul. Nagórnej 114 (kod pocztowy: 62-600).

    W przypadku pytań dotyczących niniejszej polityki prywatności, warunków korzystania ze strony internetowej (w tym formularza kontaktowego i newslettera), prosimy o kontakt pod na adresem: sales@woodmizer.pl

    Ponadto wyznaczyliśmy osobę (Inspektora Ochrony Danych), z którą można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw poprzez kontakt mailowy pod adresem: iod@woodmizer.pl lub pisemnie na wskazany wyżej adres naszej siedziby.

    Informujemy także, że przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochronny danych osobowych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  10. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KLIENTÓW I KONTRAHENTÓW SPÓŁKI

    Kto jest Administratorem danych? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: firma Wood-Mizer Industries Sp. z o.o. z siedzibą w Kole (62-600), ul. Nagórna 114 (zwana dalej jako „Administrator”); wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000031050
    Podstawa prawna dot. przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celach związanych z zawieraniem i realizacją umów, rozpatrywaniem reklamacji, prowadzeniem szkoleń, prowadzeniem rozrachunków, obsługą przedsprzedażową i posprzedażową, odpowiedzi na pytania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO (zawarcie i wykonanie umów, oraz wypełnienie obowiązków prawnych) oraz w celach marketingowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
    Czy Pani/Pana dane będą przekazywane poza Unię Europejską? Administrator w niektórych uzasadnionych przypadkach może przekazać niektóre dane do państwa trzeciego do podmiotów powiązanych kapitałowo z Administratorem. Dotyczy to wyłącznie państw, które zgodnie z decyzją Komisja Europejskiej zapewniają odpowiedni stopień ochrony lub gdy przekazanie danych nastąpi z zastrzeżeniem odpowiednich zabezpieczeń, o których mowa w art. 46 RODO, albo gdy zajdą okoliczności i na zasadach o których mowa w art. 48 i 49 RODO.
    Komu przekazywane są Pani/Pana dane osobowe? W niektórych sytuacjach Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazane (udostępniane lub powierzone) innym podmiotom, jeśli będzie to konieczne do wykonywania praw i obowiązków Administratora wynikających z umowy lub z mocy obowiązujących przepisów. Będziemy przekazywać dane wyłącznie: podmiotom przetwarzającym (podwykonawcom), którym powierzymy przetwarzanie Pana/Pani danych, lub podmiotom, w stosunku do których wyrazi Pan/Pani zgodę na udostępnienie danych, lub innym odbiorcom danych, którym z mocy obowiązujących przepisów będzie przysługiwać prawo do pozyskania Pana/Pani danych np. organom państwowym Informacje na temat tego czy Pana/Pani dane zostały przekazane innemu podmiotowi, w jakiej formie i w jakim zakresie są dostępne bezpośrednio u Administratora.
    Z kim można się skontaktować w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych? We wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora można skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@woodmizer.pl.
    Przez jaki czas są przetwarzane Pani/Pana dane? Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w niezbędnym zakresie do czasu:
    • upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umów,
    • upływu okresu, z jakim przepis prawa wiąże przetwarzanie danych (np. dla celów podatkowych)
    • zgłoszenia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora
    • w zależności od tego, który z powyższych terminów nastąpi później.
    Czy podanie danych jest Pani/Pana obowiązkiem? Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale warunkuje zawarcie lub wykonanie umowy albo otrzymywanie informacji marketingowych.
    Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji. Administrator nie będzie podejmować względem Pana/Pani żadnych decyzji opierających się na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu) Pana/Pani danych osobowych, które mogłyby wywoływać wobec Pana/Pani skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Pana/Panią wpływać.
    Jakie ma Pani/Pan prawa? Jako administrator danych osobowych, zapewniamy Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych, do ich sprostowania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania zgodnie z przepisami prawa na warunkach wskazanych w powszechnie obowiązujących przepisach.
    Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi zgodnie z przepisami prawa.
    W zakresie danych przetwarzanych przez Administratora na podstawie Pana/Pani zgody ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
    Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, żądania ich usunięcia, sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania dokonuje się poprzez kontakt mailowy pod adresem: iod@woodmizer.pl
    Informujemy także, że przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochronny danych osobowych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  11. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA GOŚCI SPÓŁKI

    Kto jest Administratorem danych? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: firma Wood-Mizer Industries Sp. z o.o. z siedzibą w Kole (62-600), ul. Nagórna 114 (zwana dalej jako „Administrator”); wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000031050
    Podstawa prawna dot. przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora dla potrzeb niezbędnych do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora polegających na zapewnieniu bezpieczeństwa osób oraz mienia Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zakresie prowadzenia ewidencji gości (ewidencji wejść i wjazdów) oraz prowadzenia monitoringu wizyjnego i IT (dostęp do udostępnianego przez Administratora połączenia do sieci Internet)
    Czy Pani/Pana dane będą przekazywane poza Unię Europejską? Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza UE.
    Komu przekazywane są Pani/Pana dane osobowe? W niektórych sytuacjach Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazane (udostępniane lub powierzone) innym podmiotom, jeśli będzie to konieczne do wykonywania praw i obowiązków Administratora wynikających z umowy lub z mocy obowiązujących przepisów. Będziemy przekazywać dane wyłącznie:
    • podmiotom przetwarzającym (podwykonawcom), którym powierzymy przetwarzanie Pana/Pani danych, lub
    • podmiotom, w stosunku do których wyrazi Pan/Pani zgodę na udostępnienie danych, lub
    • innym odbiorcom danych, którym z mocy obowiązujących przepisów będzie przysługiwać prawo do pozyskania Pana/Pani danych np. organom państwowym.
    Informacje na temat tego czy Pana/Pani dane zostały przekazane innemu podmiotowi, w jakiej formie i w jakim zakresie są dostępne bezpośrednio u Administratora.
    Z kim można się skontaktować w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych? We wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora można skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@woodmizer.pl.
    Przez jaki czas są przetwarzane Pani/Pana dane? Pani / Pana dane osobowe przetwarzane w zakresie monitoringu wizyjnego będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 2 lat od ich pozyskania.
    Czy podanie danych jest Pani/Pana obowiązkiem? Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale warunkuje wejście na teren Administratora.
    Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji. Administrator nie będzie podejmować względem Pana/Pani żadnych decyzji opierających się na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu) Pana/Pani danych osobowych, które mogłyby wywoływać wobec Pana/Pani skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Pana/Panią wpływać.
    Jakie ma Pani/Pan prawa? Jako administrator danych osobowych, zapewniamy Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych, do ich sprostowania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania zgodnie z przepisami prawa na warunkach wskazanych w powszechnie obowiązujących przepisach.
    Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi zgodnie z przepisami prawa.
    W zakresie danych przetwarzanych przez Administratora na podstawie Pana/Pani zgody ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
    Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, żądania ich usunięcia, sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania dokonuje się poprzez kontakt mailowy pod adresem: iod@woodmizer.pl
    Informujemy także, że przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochronny danych osobowych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  12. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB: ODWIEDZAJĄCYCH STRONĘ INTERNETOWĄ (SERWIS) SPÓŁKI / MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE/ OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z SERWISU I NEWSLETTERA/ OSÓB KONTAKTUJĄCYCH SIĘ ZE SPÓŁKĄ

    Kto jest Administratorem danych? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: firma Wood-Mizer Industries Sp. z o.o. z siedzibą w Kole (62-600), ul. Nagórna 114 (zwana dalej jako „Administrator”); wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000031050
    Podstawa prawna dot. przetwarzania danych.
    1. wykonania zawartej z Panią/Panem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),

    2. spełnienia ciążących na Admnistratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO), a dotyczących w szczególności zapewnienia rozliczalności ochrony danych osobowych,

    3. realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), takich jak:
      1. prowadzenie bezpośredniego marketingu usług świadczonych przez Administratora, w tym kontaktowanie się z Panią/Panem w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi poprzez e-mail i/lub telefon,

      2. monitorowanie Pani/Pana aktywności, wynikającej ze stosowanej przez Administratora polityki plików „cookies”,

      3. zapewnienie bezpieczeństwa usług, które są świadczone przez Administratora w ramach zawartych umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, w tym egzekwowanie przestrzegania wewnętrznych zasad serwisu oraz przeciwdziałanie wszelkim nadużyciom i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu w serwisie,

      4. przeprowadzanie ankiet oraz analiz serwisu, pod kątem np. funkcjonowania, możliwych obszarów poprawy działania, czy określenia potrzeb odwiedzających,

      5. obsługa Pani/Pana próśb, sugestii przekazywanych za pośrednictwem wiadomości e-mail, telefonicznie lub w oparciu o formularz kontaktowy, gdy nie są one związane z wykonaniem zawartej pomiędzy Administratorem a Panią/Panem umowy,

      6. prowadzenie analiz statystycznych, w tym otrzymywanie „Statystyk strony” Funpage’a Administratora, prowadzonych przez Facebook w celu dostarczania Administratorowi informacji na temat zasięgu i współczynników interakcji na stronie,

      7. przechowywanie danych w celach archiwizacyjnych.

    Czy Pani/Pana dane będą przekazywane poza Unię Europejską? Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza UE.
    Komu przekazywane są Pani/Pana dane osobowe? W niektórych sytuacjach Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazane (udostępniane lub powierzone) innym podmiotom, jeśli będzie to konieczne do wykonywania praw i obowiązków Administratora wynikających z umowy lub z mocy obowiązujących przepisów. Będziemy przekazywać dane wyłącznie:
    • podmiotom przetwarzającym (podwykonawcom), którym powierzymy przetwarzanie Pana/Pani danych, lub
    • podmiotom, w stosunku do których wyrazi Pan/Pani zgodę na udostępnienie danych, lub
    • innym odbiorcom danych, którym z mocy obowiązujących przepisów będzie przysługiwać prawo do pozyskania Pana/Pani danych np. organom państwowym
    • Informacje na temat tego czy Pana/Pani dane zostały przekazane innemu podmiotowi, w jakiej formie i w jakim zakresie są dostępne bezpośrednio u Administratora.
    Z kim można się skontaktować w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych? We wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora można skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@woodmizer.pl.
    Przez jaki czas są przetwarzane Pani/Pana dane? Pani/Pana dane osobowe są przechowywane przez Administratora przez okres trwania zawartych między Panią/Panem a Administratorem umów, w tym umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, jak również po ich zakończeniu w następujących celach:
    • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
    • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
    • zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
    • statystycznych i archiwizacyjnych,
    - maksymalnie przez 5 lat od zakończenia roku, w którym umowa została rozwiązana.
    Czy podanie danych jest Pani/Pana obowiązkiem? Podanie danych osobowych takich jak adres IP następuje automatycznie z chwilą wejścia na stronę internetową Administratora. Jest ono dobrowolne, ale warunkuje korzystanie ze strony internetowej Spółki.
    Podanie danych osobowych w celu zapisania się do newslettera, jest dobrowolne, ale warunkuje korzystanie z usługi.
    Podanie danych osobowych w celu uzyskania odpowiedzi na Pani/Pana prośby, sugestie przekazywane za pośrednictwem wiadomości e-mail, telefonicznie lub w oparciu o formularz kontaktowy jest dobrowolne, ale warunkuje obsługę zapytania (żądania).
    Podanie danych osobowych, przetwarzanych w formie plików cookies jest doborowolne, a zakres może zostać zmodyfikowany przez Panią/Pana poprzez odpowiednią konfigurację przeglądarki internetowej.
    Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji. Administrator nie będzie podejmować względem Pana/Pani żadnych decyzji opierających się na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu) Pana/Pani danych osobowych, które mogłyby wywoływać wobec Pana/Pani skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Pana/Panią wpływać.
    Jakie ma Pani/Pan prawa? Jako administrator danych osobowych, zapewniamy Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych, do ich sprostowania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania zgodnie z przepisami prawa na warunkach wskazanych w powszechnie obowiązujących przepisach.
    Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi zgodnie z przepisami prawa.
    W zakresie danych przetwarzanych przez Administratora na podstawie Pana/Pani zgody ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
    Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, żądania ich usunięcia, sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania dokonuje się poprzez kontakt mailowy pod adresem: iod@woodmizer.pl
    Informujemy także, że przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochronny danych osobowych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Zapisz się do newslettera
Otrzymuj informacje o ofertach specjalnych, nowych produktach oraz wystawach pocztą elektroniczną!