Misją Wood-Mizer jest dostarczanie klientom na całym świecie innowacyjnych produktów tartacznych o najwyższej jakości.
Chcemy wywierać realny wpływ na sukces naszych klientów. Wierzymy, że dzięki naszemu zaangażowaniu oraz inicjatywie, przedsiębiorstwa korzystające z naszych usług będą mogły prężnie się rozwijać. Dążąc do utrzymania równowagi między celami ekonomicznymi oraz społeczną odpowiedzialnością biznesową, dbamy o nasze środowisko pracy, jak również o zasoby środowiska naturalnego. To, co wyróżnia Wood-Mizer na tle pozostałych firm, to kultura organizacyjna, której fundamentem są wartości chrześcijańskie. Jesteśmy otwarci na nowe rozwiązania, cenimy i szanujemy różnorodność, która pozwala nam budować przewagę konkurencyjną.
661
liczba pracowników w naszej europejskiej siedzibie
32
to dzięki naszym pracownikom firma w Kole istnieje od 32 lat
28%
tylu pracowników jest z nami 10 lat i więcej
20
tyle lat ma najmłodszy pracownik
137
tyle nowych stanowisk pracy utworzyliśmy w 2021 roku
Jak to robimy?
Zachowujemy się wobec innych tak, jak chcielibyśmy, aby inni zachowywali się wobec nas to najważniejsza zasada, którą kierujemy się w codziennych relacjach z współpracownikami, klientami i kontrahentami.
Nie przechodzimy obok siebie obojętnie, budujemy kulturę współpracy i koleżeństwa, ponieważ wiemy, że jest to jeden z głównych czynników, który wpływa na pozytywną atmosferę w naszej firmie.
JAKOŚĆ
ZAANGAŻOWANIE
WSPÓŁPRACA
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
ETYKA
Profesjonalnie podchodzimy do stawianych sobie celów. Doskonalimy nasze produkty i zwiększamy kompleksowość usług. Nieodłącznym elementem tych procesów jest szkolenie i wspieranie rozwoju naszych pracowników.
Osiągnięcia
Liczne nagrody i wyróżnienia są potwierdzeniem, że uczciwe i przejrzyste reguły funkcjonowania, partnerstwo w relacjach owocują zaufaniem i satysfakcjonującą współpracą.
Organizując miejsca i stanowiska pracy stawiamy na nowoczesność, komfort a przede wszystkim na bezpieczeństwo, czego potwierdzeniem jest otrzymana przez nas nagroda Państwowej Inspekcji Pracy – Pracodawca Organizator Pracy Bezpiecznej. Stosując filozofię Lean Manufacturing i zapewniając odpowiednie narzędzia mamy znaczący wpływ na naszą efektywność. Pracując na otwartych przestrzeniach, pamiętamy o współpracownikach, dzięki czemu wspólnie dbamy o komfort pracy.
Wood-Mizer kolejny rok z rzędu został laureatem prestiżowej nagrody „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Certyfikat ten jest gwarancją, że kluczowe w funkcjonowaniu naszej firmy są wartości takie jak: wysoka jakość, terminowość i przejrzystość umów, dobra atmosfera oraz bezpieczne warunki pracy.
Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w życiu lokalnych społeczności. Tradycją Wood-Mizer jest wspieranie organizacji działających na rzecz osób potrzebujących. Z naszej pomocy regularnie korzystają szkoły, stowarzyszenia, kluby młodzieżowe i sportowe, a także liczne organizacje pożytku publicznego. Tylko w 2018 roku przyczyniliśmy się do rozwoju ponad 50 lokalnych inicjatyw.
Wszystkim naszym pracownikom oferujemy bogaty pakiet benefitów.
Organizujemy wydarzenia, które dają nam możliwość wspólnego spędzania czasu.
wycieczki
spotkania integracyjne
pikniki rodzinne
Doceniamy wieloletnią współpracę i pomagamy w trudnych sytuacjach życiowych.
Wiemy jak ważne jest poszerzanie wiedzy oraz doskonalenie umiejętności praktycznych, dlatego aktywnie wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników.
dofinansowanie studiów wyższych i podyplomowych
szkolenia i warsztaty
nauka języków obcych
Pamiętamy o dzieciach naszych pracowników, dlatego dajemy możliwość korzystania z atrakcji skierowanych specjalnie do nich.
szkółka pływacka
zabawa choinkowa z paczkami świątecznymi
dofinansowanie różnych form wypoczynku
upominek dla Maluszka z okazji narodzin dziecka
Program Nagród Specjalnych Prezesa WMI dla najzdolniejszej młodzieży
Chcemy, żeby korzyści z pracy w Wood-Mizer były odczuwalne nie tylko teraz, ale również w momencie, kiedy przestaniemy być aktywni zawodowo. Dlatego utworzyliśmy Pracowniczy Program Emerytalny polegający na tym, że co miesiąc przekazujemy 7% wynagrodzenia pracowników na ich przyszłą emeryturę
Najważniejszą wartością Wood-Mizer są pracownicy. Dynamiczny wzrost oraz kolejne inwestycje przyczyniają się do tworzenia nowych miejsc pracy na różnych stanowiskach. W procesie rekrutacji u Kandydatów poszukujemy wartości, za które cenimy naszych pracowników. Wiemy, że wzajemna życzliwość i pozytywne cechy charakteru pomagają we współpracy grupowej, dlatego dobierając osoby do naszego zespołu zwracamy uwagę zarówno na kwalifikacje kluczowe na danym stanowisku, jak również na potencjał oraz poziom kultury osobistej Kandydatów.
PROCES REKRUTACJI W 6 KROKACH
APLIKACJA ONLINE
ZAPROSZENIE NA SPOTKANIE
TESTY PRAKTYCZNE
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
INFORMACJA ZWROTNA
WITAJ W WOOD-MIZER
Jeśli obecnie nie prowadzimy procesu rekrutacyjnego na stanowisko, na którym chcielibyście Państwo pracować, prosimy o przesłanie aplikacji spontanicznej. W kwestionariuszu istnieje możliwość wskazania, jakim charakterem pracy bylibyście Państwo zainteresowani.
sprzątanie powierzchni biurowych i socjalnych w części produkcyjnej,
inne zlecone prace związane z utrzymaniem czystości na terenie firmy.
Wymagane kwalifikacje i umiejętności:
sprawna organizacja pracy, sumienność, systematyczność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
pogodne usposobienie, troska o atmosferę pracy zespołowej,
dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00 - 20:00,
mile widziana umiejętność obsługi mechanicznych urządzeń czyszczących i piorących,
mile widziana umiejętność obsługi maszyny do szycia.
Oferujemy:
zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
bogaty pakiet benefitów (karty przedpłacone z okazji świąt, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, prywatna opieka medyczna, piknik rodzinny, dofinansowanie posiłków, zajęcia sportowe, preferencyjne pożyczki, dofinansowanie wypoczynku dzieci, spotkania integracyjne, nagrody jubileuszowe),
Pracowniczy Program Emerytalny,
bezpieczne i komfortowe warunki pracy,
przyjazną atmosferę pracy.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Specjalista ds. BHP
MIEJSCE PRACY: KOŁO
Zadania:
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,
prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z BHP zgodnie z regulacjami prawnymi,
opracowywanie, wdrażanie oraz weryfikowanie wewnętrznych procedur, regulaminów w zakresie BHP,
prowadzenie analizy i oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji,
nadzorowanie i zlecanie niezbędnych pomiarów czynników szkodliwych na stanowiskach pracy,
przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP dla nowo zatrudnionych pracowników,
koordynowanie i realizacja szkoleń okresowych z zakresu BHP,
nadzór nad uprawnieniami kwalifikacyjnymi dla wybranych stanowisk,
podnoszenie świadomości bezpieczeństwa pracy wśród pracowników firmy,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz pozostałymi działami firmy w celu realizacji działań z zakresu BHP.
Wymagane kwalifikacje i umiejętności:
wykształcenie kierunkowe zgodne z rozporządzeniem w sprawie służby BHP,
minimum 2 letnie doświadczenie w dziale BHP w firmie produkcyjnej,
znajomość aktualnych przepisów i regulacji prawnych związanych z BHP,
znajomość pakietu MS Office (Excel na poziomie średniozaawansowanym),
zdolności organizacyjne, umiejętność planowania i ustalania priorytetów,
umiejętność współpracy z ludźmi na różnym poziomie struktury organizacyjnej,
znajomość języka angielskiego (A2),
czynne prawo jazdy kat. B,
mile widziana znajomość zagadnień z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska.
Oferujemy:
zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
bogaty pakiet benefitów (karty przedpłacone z okazji świąt, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie posiłków, zajęcia sportowe, preferencyjne pożyczki, dofinansowanie wypoczynku dzieci, piknik rodzinny, spotkania integracyjne, nagrody jubileuszowe),
możliwość rozwoju zawodowego (program dofinansowania kształcenia, szkolenia i warsztaty, nauka języków obcych, możliwość uzyskania uprawnień),
Pracowniczy Program Emerytalny,
przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Specjalista ds. Lean Manufacturing
MIEJSCE PRACY: KOŁO
Zadania:
przeprowadzanie analiz procesów produkcyjnych (audyty, weryfikacja działań, pomiary czasu) i logistycznych pod kątem efektywności, ergonomii i kosztów,
kreowanie nowych rozwiązań lub rekomendowanie zmian dla już istniejących w celu zwiększania efektywności procesów produkcyjnych,
określanie zysków i korzyści wprowadzonych zmian,
prowadzenie szkoleń i warsztatów dla pracowników z zakresu filozofii Lean Management,
przeprowadzanie audytów 5S i standardów pracy,
wykonywanie kart TPM dla nowego parku maszynowego,
administrowanie bazą Kaizen,
tworzenie wizualizacji Lean Management (5S, One Point Lesson, zmiany, usprawnienia),
wspieranie budowania świadomości Lean wśród pracowników, propagowanie kultury i filozofii Lean Management.
Wymagane kwalifikacje i umiejętności:
wykształcenie wyższe kierunkowe (Zarządzanie i inżynieria produkcji, Lean Management lub pokrewne),
praktyczna znajomość narzędzi i metodyki Lean Management,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 1 rok),
znajomość języka angielskiego (minimum B1),
dobra znajomość pakietu MS Office,
umiejętność analitycznego myślenia,
zdolności organizacyjne, umiejętność planowania i ustalania priorytetów.
Oferujemy:
zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
bogaty pakiet benefitów (karty przedpłacone z okazji świąt, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie posiłków, zajęcia sportowe, preferencyjne pożyczki, dofinansowanie wypoczynku dzieci, piknik rodzinny, spotkania integracyjne, nagrody jubileuszowe),
możliwość rozwoju zawodowego (program dofinansowania kształcenia, szkolenia i warsztaty, nauka języków obcych, możliwość uzyskania uprawnień),
Pracowniczy Program Emerytalny,
przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Programista
Programista
MIEJSCE PRACY: KOŁO / PRACA ZDALNA
Zadania:
projektowanie, tworzenie, wdrażanie i utrzymanie wewnętrznych aplikacji oraz narzędzi informatycznych wspomagających działalność firmy,
przygotowywanie dokumentacji technicznej i użytkowej dostarczanych rozwiązań
wsparcie testów wewnętrznych, zewnętrznych, UAT w zakresie usuwania błędów,
bieżące raportowanie statusu realizacji powierzonych zadań
Wymagania:
min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
wykształcenie informatyczne (preferowane wyższe),
bardzo dobra znajomość języka TypeScript/JavaScript,
dobra znajomość zagadnień aplikacji typu SPA, znajomość frameworka Angular lub podobnego
dobra znajomość baz danych NoSQL oraz SQL, zagadnień optymalizacji / wydajności baz danych,
znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
kreatywność, zdolności analityczne oraz umiejętność pracy w zespole w oparciu o GIT.
dodatkowym atutem będzie:
dobra znajomość NodeJs, IIS
znajomość technologii ASP .NET Framework / C#,
znajomość zagadnień UI/UX.
znajomość oprogramowania klasy ERP,
Oferujemy:
pracę pełną wyzwań na samodzielnym stanowisku,
możliwość pracy zdalnej,
bogaty pakiet benefitów (karty przedpłacone z okazji świąt, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie posiłków, MultiSport, preferencyjne pożyczki, dofinansowanie wypoczynku dzieci, piknik rodzinny, spotkania integracyjne, nagrody jubileuszowe),
możliwość rozwoju zawodowego (program dofinansowania kształcenia, szkolenia i warsztaty, nauka języków obcych),
Pracowniczy Program Emerytalny,
profesjonalne wdrożenie oraz merytoryczne wsparcie zespołu,
przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.
Specjalista ds. controllingu
MIEJSCE PRACY: KOŁO
Zadania:
kontrolowanie wyników i kosztów firmy,
analiza raportów związanych z kosztami produkcji wyrobów,
planowanie kosztów standardowych produktów i analiza odchyleń kosztów aktualnych od budżetu,
przygotowywanie prognoz, budżetów i ich weryfikacja,
ścisła współpraca z działami operacyjnymi spółki (tj. produkcja, planowanie, sprzedaż) oraz z działem księgowości.
Wymagane kwalifikacje i umiejętności:
wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowany kierunek Finanse i Rachunkowość lub pokrewne),
doświadczenie w zakresie rachunkowości zarządczej i finansowej w firmie produkcyjnej,
umiejętność przetwarzania i analizy danych,
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
biegła znajomość programu MS Excel,
umiejętność analitycznego myślenia,
zdolności organizacyjne, umiejętność planowania i ustalania priorytetów.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
bogaty pakiet benefitów (karty przedpłacone z okazji świąt, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie posiłków, zajęcia sportowe, preferencyjne pożyczki, dofinansowanie wypoczynku dzieci, piknik rodzinny, spotkania integracyjne, nagrody jubileuszowe),
możliwość rozwoju zawodowego (program dofinansowania kształcenia, szkolenia i warsztaty, nauka języków obcych),
Pracowniczy Program Emerytalny,
profesjonalne wdrożenie oraz merytoryczne wsparcie zespołu,
przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku,
bezpieczne i komfortowe warunki pracy.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Video Oferty Pracy
Program Letnich Praktyk Studenckich w naszej firmie skierowany jest do studentów, którzy ukończyli minimum drugi rok studiów. W trakcie spotkań kwalifikacyjnych rozmawiamy o umiejętnościach Kandydatów, zrealizowanych projektach oraz o wzajemnych oczekiwaniach i potrzebach. Praktyki odbywają się w okresie wakacyjnym i zazwyczaj trwają 4 tygodnie. W tym czasie studenci mają okazję poznać specyfikę pracy w wybranym przez siebie dziale pod okiem dedykowanych im Opiekunów Praktyk.
Zapraszamy do aplikowania na praktyki w obszarach:
BHP / Ochrona środowiska
Księgowość
Przygotowanie produkcji
Produkcja
Magazyn serwisowy
ETAPY I HARMONOGRAM PROCESU REKRUTACYJNEGO
Składanie dokumentów aplikacyjnych
Informacja telefoniczna do kandydatów o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu procesu rekrutacyjnego
„Praktyki pozwoliły mi zobaczyć, jak wygląda codzienna praca konstruktora w dużej firmie. Mogłem także sprawdzić swoje umiejętności oraz je poszerzyć. Nauczyłem się obsługi nowego programu. Ponadto w ciągu 4 tygodni nauczyłem się systematyczności oraz pracy nad różnymi zadaniami. W firmie zaskoczyła mnie wspaniała atmosfera, życzliwość, chęć pomocy w razie trudnego zagadnienia do rozwiązania. To sprawiło, że na praktyki chodziłem codziennie z uśmiechem na twarzy.”
Opinia Praktykanta Działu Konstrukcyjnego
„Po stronie przełożonych widziałam żywe zainteresowanie moją obecnością oraz chęć do podzielenia się wiedzą i umiejętnościami. Nauczyłam się więcej o Leanie oraz mogłam często obserwować proces produkcyjny. Praktyki były widocznie nastawione na moje potrzeby i spełnienie moich oczekiwań. Cieszy mnie ogrom czasu, jaki poświęca się praktykantom na mówienie o systemach, programach, metodach zarządzania.”
Opinia Praktykantki Działu Lean Manufacturing
Zdecyduj, jak spędzisz wakacje, dołącz do nas w ramach letnich praktyk studenckich.
Kliknij tutaj aby wypełnić kwestionariusz zgłoszeniowy.
Istnieje możliwość zorganizowania praktyki zawodowej również w trakcie roku kalendarzowego w terminach wyznaczonych przez Uczelnie. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat możliwości odbycia praktyki w interesującym Studenta obszarze, prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego.